شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز

بهترین ها برای شما این بار فایل شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز را مطالعه می نمایید که به راحتی می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز

شناسایی-عوامل-موثر-برسنجش-تاثیرگذاری-استفاده-از-سیستم-آموزش-غیر-حضوری-در-دانشگاه-شیرازتحقیق شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه آزاد شیراز در حجم 134 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:

 روش تحقیق:

در این روش تحقیق سنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیرحضوری در رابطه با دانشجویان رشته  حسابداری دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار گرفت و یک روش تحقیق کیفی توصیفی به نام بررسی ارائه نموده است  که قابل تغيير و  توسعه می باشد و از وسایلي مانند پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات و اظهارنظر و بیانات مصاحبه شوندگان یا پاسخ دهندگان استفاده كرده است  تا باعث شود نتایج بهتری بدست آید. متغیرهای اصلی مورد استفاده دانشگاهها و اساتید و دانشجویان و آموزش غیرحضوری می باشند و هم چنین از متغیرهای کمی و کیفی مانند سطوح آموزش عالی دانشگاه ها و یا انگیزه دانشجویان در یادگیری آموزش غیرحضوری و متغیرهای شغلی و دیگر متغیرهای مستقل و یا وابسته استفاده شده است و یکی از مهم ترین متغیرهای آن اینترنت می باشد که نقش بسیار مهمی در یادگیری و تدریس آموزش غیرحضوری دارد.

و یکی دیگر از مزایای این روش تحقیق این است که از طریق پرسشنامه نظرات 225 نفر از اعضاي هيئت علمي را درباره  مزاياي استفاده از روش آموزش مجازي براي دانشجويان رشته حسابداري  آموزش غیرحضوری جمع آوری کرده است كه  از آنها به عنوان روش تحقیق های تدریس استفاده خواهد شد  و دیدگاه اساتید حسابداری را در رابطه با سنجش این تاثیرگذاری ها در رابطه با آموزش غیرحضوری بدست آورده است . ولی در حال حاضربه خاطر اینکه در دانشگاه پیام نوراز آموزش غیرحضوری استفاده نمی شود پرسشنامه های تحقیق توسط اساتید دانشگاههای دولتی و غیردولتی تکمیل شده است و البته این نکته لازم است که برخی از اساتید دانشگاههای دولتی و دانشگاه آزاد مشترک هستند که کمک خوبی می تواند به این روش تحقیق بنماید و هم چنین نظرات اساتید دانشگاه پیام نورنیز در نتایج تحقیق دخالت شده است  و هم چنین از برخی اساتید حسابداری دانشگاه آزاد که در این زمینه اطلاعاتی دارند نظرخواهی به عمل آمده است  و برای تجزيه و تحلیل پرسشنامه ها از روشهای پارامتری و غیرپارامتری استفاده شده است .

6- روشهای جمع آوری اطلاعات:

روش معمول جمع آوری اطلاعات همان کتب، مقالات، مشاهدات و سایر روشهای جمع آوری اطلاعات می باشد و در اين تحقيق از روش پرسش نامه اي به صورت حضوري استفاده شده است. که اين پرسش نامه های حاوی سئوالات در رابطه با سنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیرحضوری بین اعضاي هيئت علمي  دانشگاههای دولتی و غیردولتی توزیع شده است و سپس اطلاعات خواسته شده و نظرات اعضاي هيئت علمي  جمع آوری شده است. لازم به ذکر است که این پرسشنامه شامل دو نوع سئوال دمگرافی و ادراکی می باشد.

7- قلمرو  تحقیق:

این تحقیق کلیه دانشگاهها و اساتید و دانشجویان و حتی کسانی را که مشغول تهیه و طراحی و نصب و فروش نرم افزارهای کامپیوتری هستند ر ا شامل می شود و در بر می گیرد.


دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: آموزش غیرحضوری پایان نامه شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز

مطالب مرتبط

شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز


ادبیات نظری و پیشینه تحقیق پنج عامل بزرگ شخصیت (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عقب ماندگی ذهنی(فصل دوم پایان نامه)

ادبیات نظری و سوابق تحقیق اهميت آموزش رياضيات (فصل دوم)

دانلود طرح توجیهی تولید قطعات کامپوزیت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اخلاق و وجدان کاری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال ADHD یا بیش فعالی و نقص توجه(فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکارآمدی اجتماعی (فصل دوم)

آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل ششم ریاضی یازدهم تجربی ( حد و پیوستگی )

مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد جامعه پذیری سازمانی (فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق پژوهش ذهن آگاهی یا حضور ذهن (فصل 2)